مهمترین خدمات شرکت همت

لوله بازکنی

یکی از خدماتی هست که ممکن است در هر ساختمانی مورد نیاز شود. گرفتگی لوله‌های فاضلاب زمان نمی‌شناسد. به علل مختلف گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است ایجاد شود. چنانچه لوله فاضلاب شما گرفته است. جای نگرانی نیست. گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان خود را به تیم فنی ما بسپارید.با خدمات لوله بازکنی تهران سریع در خدمت شما هستیم.

تخلیه چاه
تخلیه چاه

به دنبال یک شرکتی معتبر باشید که خدمات تخلیه چاه تهران را به خوبی انجام دهد و نیز مهمترین معیار که نیز می تواند داشته باشد مجهز به تکنولوژی روز دنیا باشد چون دیگر الان موقع استفاده از ماشین آلات قدیمی نیست چون تکنولوژی فرق کرده پس اگر ما می خواهیم شرکتی موفق باشیم ما نیز باید خودمان را نیز با عصری که در آن زندگی می کنیم برسانیم

حفاری چاه تهران
حفاری چاه

این را بدانید تمام مقنی های حفاری چاه در تهران که با شرکت ما همکاری دارند بسیار وارد بوده و این اطمینان را به شما می دهیم که مقنی های که در شرکت ما هستند هر کدام سابقه حفاری چاه بالای 100 عدد در طول سال داشته اند و سالهاست که با ما همکاری می کنند و از فیلترهای اخلاقی و عملی زیادی رد شده اند تا بتوانند در زمان لازم عملکرد دقیق ارائه بدهند

لوله بازکنی جمهوری تخلیه چاه جمهوری

شماره تماس

021-885-46-311

شماره تماس

021-22-605-740

شماره تماس

0912-617-8040

شماره تماس

021-664-520-76

شماره تماس

021-775-484-13

لایروبی چاه فاضلاب
لایروبی چاه فاضلاب

لایروبی به استخراج و تخلیه خاک، سنگ و لجن داخل چاه، قنات، استخر ،شبکه فاضلاب و … گفته می شود و امری ضروری برای سلامت نگه داشتن چاه و کانال فاضلاب به حساب می آید .لایروبی چاه به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود : لایروبی چاه در زمان احداث که در زمان حفر چاه انجام می شود و لایروبی با هدف نگهداری که با توجه به وضعیت چاه، محل و نوع بستر خاک در زمان های منظم انجام می شود .

کول گذاری چاه فاضلاب

کول گذاری چاه فاضلاب تهران امری تخصصی و تجربی است. باید در این کار تجربه و تخصص داشت تا بتوان آن را انجام داد. بسیاری از شرکتهای تخلیه چاه وجود دارند که این تخصص را ندارند و این کار را نیز انجام نمی دهند. البته بسیاری نیز وجود دارند که این تخصص را ندارند ولی کار را انجام می دهند. کار شرکتهای تخلیه چاه که تخصص کول گذاری و ترمیم چاه را ندارند بسیار اشتباه و همچنین هزینه بار می باشد

ویژگی های شرکت همت

مطمئن باشید که قیمت ما کمتر از نرخ اتحادیه می باشد

رتبه اول اخلاقی در انجام کار محموله

انجام درست کار و رعایت نظافت اولویت ماست

با تجربه ترین افراد را جهت انجام خدمات خواهیم فرستاد

ارسال نزدیکترین سرویس کار به محل کار

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله تهران با دستگاه و نشت یابی و بدون تخریب امروزه یکی از خواسته های اصلی مالکان منازل می باشد زیرا استفاده از روش های سنتی مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار و همچنین تخریب قسمت هایی از بنا است که نمی تواند راهکار مناسبی باشد. تشخیص ترکیدگی لوله در دنیای امروز با روش های سنتی و بدون ابزار مخصوص دیگر منسوخ شده است زیرا استفاده از این روش ها نیازمند صرف وقت و هزینه بسیار است .

نصب توالت فرنگی
نصب توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی در تهران به صورت فوری و شبانه روزی از غرب تهران تا شرق تهران و همچنین از شمال تهران تا جنوب تهران محدوده ای است که می توانید برای دست یافتن اطلاعات لازم افراد ماهر و حرفه ای در زمینه نصب توالت فرنگی و تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و یا تعمیر توالت فرنگی و یا گرفتگی توالت فرنگی با شرکت آرتا تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن مشکل توالت فرنگی خود را توسط افراد ماهر و با تجربه حل نمایید.

چاه بازکن جمهوری

تا حالا مشاهده کرده اید که لوله فاضلاب جمهوری گرفته و آب به سختی و یا اصلا در آن عبور نمی کند و این جای سوال است که چرا این مشکل پیش می آید. و گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم میخورد که این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب هستند که در آن جریان داشته و به مرور این مواد ته نشین شده و باعث گرفتگی جریان لوله شده و باعث کیپ شدن لوله می شود برای جلوگیری از این مشکل باید سعی شود غیر از آب چیز اضافی در داخل لوله ها جریان نداشته باشد. در این مواقع افراد خود اقدام به لوله بازکنی با سیم بلند و یا فنر کوتاه می کنند که نتیجه آن باعث آسیب رساندن به لوله می شوند.

لوله بازکنی جمهوری

لوله بازکنی جمهوری

این اتفاق ممکن است در هر لحظه از زمان اتفاق بیفتد وقتی گرفتگی لوله فاضلاب اتفاق می افتد بیشتر خانم های خانه از این اتفاق ناراحت می شوند چون زیاد نسبت به تمیزی خانه حساس هستند در این لحظه شما باید هر چه زودتر با یک چاه بازکن جمهوری تماس حاصل نمایید ما شرکت همت را معرفی می کنیم که آماده است خود را در کمترین زمان خود را به محل رسانده تا خدمات لوله بازکنی جمهوری را انجام دهد. آنچه برای ما مهم است این است که فردی را سر کار اعزام کنیم که متخصص در این زمینه باشد اگر فردی بی تجربه باشد امکان دارد خسارت زیادی به بار آورد.

چاه بازکنی در جمهوری توسط شرکت خدمات فنی و تخصصی همت صورت می گیرد. هدف ما جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد ما آماده هستیم خود را نیم ساعته و فوری در محل کار برسانیم


مهمترین خدمات لوله بازکنی در جمهوری

  • نشت یابی نشت با دستگاه در جمهوری و لوله بازکنی و تخلیه چاه جمهوری
  • انشعاب فاضلاب منزل و ساختمان به فاضلاب شهری و لوله بازکنی جمهوری
  • از بین بردن بوی نا مطبوع حمام،دستشویی،و چاه و فاضلاب
  • عایق کاری و ایزوگام کاری کف حمام و دستشویی برای جلوگیری از ایجاد نم
  • نصب توالت فرنگی در جمهوری و همچنین سرویس مربوط به آن و چاه بازکن جمهوری
  • تبدیل توالت فرنگی به ایرانی و همچنین ایرانی به فرنگی و لوله بازکنی جمهوری
  • انجام تعمیرات مربوط به تاسیسات ساختمان و انجام خدمات مربوطه
  • انجام رسوب گیری و جرم گیری لوله آشپزخانه و حمام همچنین لوله بازکنی جمهوری
  • تعمیر و اجرای لوله کشی موتورخانه نصب و تعمیر پکیج ، شوفاژ
  • انشعاب فاضلاب آپارتمان به فاضلاب شهری و لوله بازکنی در جمهوری
  • تعمیر و سرویس دستشویی و لوله توالت فرنگی و ایرانی و لوله بازکنی جمهوری

ویژگی های سرویسکار لوله بازکن جمهوری

  • داشتن تجربه و مهارت کافی در کار خود
  • گذراندن دوره‌های آموزشی مرتبط با کار
  • عدم استفاده از اسید لوله بازکن
  • خوش‌برخورد با مشتری و و خوش‌قول در رساندن به موقع خود
  • رعایت اصول بهداشتی، ایمنی و موازین شرعی در انجام خدمات
  • ارائه قیمت منصفانه به مشتری
  • امانت‌داری در هنگام حضور در منزل مشتری
  • ارائه مشاوره و راهکار منصفانه به مشتری

قیمت لوله بازکنی جمهوری

قیمت لوله بازکنی جمهوری هر ساله توسط اتحادیه لوله بازکنی جمهوری اعلام می گردد و همه شرکتها موظف به اجرای قانون می باشند وقتی اتحادیه قیمت لوله بازکن در لوله بازکنی جمهوری را اعلام می کند بسیاری از شرکت ها جهت حفظ مشتری با قیمت کمتر اقدام به لوله بازکنی در لوله بازکنی جمهوری می کنند که شرکت ما نیز جزء آن دسته از شرکت ها می باشد.

چاه بازکنی جمهوری

چاه بازکنی جمهوری

مهترین عواملی که در قیمت لوله بازکنی در لوله بازکنی جمهوری تاثیر می گذارد؟

  • تعداد لوله هایی که در ساختمان دچار گرفتگی لوله شده اند منظور این است که باز کردن هر کدام از لوله ها اجرت جداگانه ای دارد
  • شدت گرفتگی نیز در قیمت لوله بازکنی در جمهوری تاثیر گذار است
  • از چه روشی برای لوله بازکنی در جمهوری استفاده نموده است ( فنر،تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و …)
  • مدت زمانی که سرویس کار مشغول به کار بوده چون بعضی از گرفتگی ها ممکن است علتش از سیمان یا قیر بوده که نیازمند زمان بیشتری است
  • طول لوله فاضلاب و مقدار فنر استفاده شده برای باز کردن لوله فاضلاب
  • نیاز به تخریب جهت باز کردن لوله داشته باشد یا نه

نحوه باز کردن لوله با فنر

لوله بازکنی با فنر در موارد زیر به کار می‌رود:

گرفتگی لوله آشپزخانه

گرفتگی لوله حیاط

گرفتگی لوله پشت بام و …

دو نوع فنر دستی و الکتریکی در بازار موجود است که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. به طور معمول از فنر دستی برای گرفتگی جزئی و از فنر برقی برای رفع گرفتگی های حاد استفاده می شود.

فنر دستی یک فنر باریک و طویل به اندازه ۱۰۰ سانتی متر و از جنس فولاد است. شما برای باز کردن گرفتگی های معمولی خودتان می توانید از فنر دستی استفاد کنید.

فنر برقی با نیروی برق کار می کند و مانند یک مته پرقدرت می تواند فنر را با فشار بالا وارد لوله کند. زمانی که فنر دستی با نیروی دست جواب نمی دهد بهتر است برای رفع گرفتگی لوله ها از فنر برقی استفاده کنید.

فنر برقی برای عمق های بالای ده متر استفاده می شود و نحوه کار کردن با فنر برقی تنها توسط افراد متخصص جایز است. نیروی مورد نیاز برای راه‌اندازی و چرخش فنر به وسیله موتور متصل به برق آن ایجاد می‌شود و معمولاً سر فنر با توجه به نوع و میزان گرفتگی عوض می‌شود و متناسب با آن می‌توان از سر فنرهای متفاوتی استفاده نمود.

دستگاه لوله بازکنی جمهوری

دستگاه لوله بازکنی جمهوری

در واقع، فنر لوله بازکنی جمهوری دستگاهی است که باز کردن گرفتگی لوله‌ها با آن به سادگی و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. در یک سر آن فنر و متعلقاتی برای حرکت درون لوله وجود دارد و به وسیله قلابی که دارد، گرفتگی لوله‌ها را برطرف می‌کند و موارد اضافی را که در مسیر لوله قرار گرفته است با خود به بیرون از لوله می‌کشد. روند استفاده از فنر بستگی به نوع فنر دارد. در بیشتر مواقع از فنر لوله بازکنی به منظور باز کردن توالت‌های ایرانی، ظرفشویی و لوله ساختمانی استفاده می‌شود، معمولاً در مورد توات فرنگی بهتر است از دستگاه تراکم هوا و یا فنرهای مخصوص توالت فرنگی استفاده شود تا جداره آن آسیب نبیند.


دلایل گرفتگی چاه فاضلاب چیست؟

بیشتر مواقع راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند ,این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر به چشم می خورد هر از گاهی باید با سیفون تلمبه زدن یا ازمواد باز کننده لوله مثل چانته یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز شود .

لوله های فاضلاب می گیرند و لازم است کسی گرفتگی آنها را باز کند و این مراحل تبدیل به یک عادت شده که وقتی لوله فاضلاب می گیرد باید با لوله بازکن یا شرکت لوله بازکنی تماس گرفته شود. اصلا از خود پرسیده اید که چرا لوله فاضلاب می گیرد؟ چه اتفاقی داخل لوله رخ می دهد که مسیر آب مسدود می شود؟ چه چیزی باعث گرفتگی لوله ها می شود؟ و چندین سوال دیگر که برای دریافت پاسخ آن لازم است این مطلب را تا انتها بخوانید تا برایتان روشن شود که چرا لوله فاضلاب می گیرد و چرا به لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله نیاز داریم.

دلیل گرفتگی لوله ها جمع شدن مو در داخل لوله و داخل سیفون و جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می شود. معمولا چربی و موها باعت گرفنگی لوله می شود متاسفانه این مواد به لوله های فاضل آب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن هستن , و نه پلاستیک , آسیب می رسانند و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود به یاد داشته باشید برای باز کردن لوله ها حتما به یک لوله بازکنی مراجعه کنید

چاه بازکن جمهوری

چاه بازکن جمهوری

گرفتگی لوله های فاضلاب یک اتفاق عادی در دنیای آب و فاضلاب به شمار می آید و روزانه تعداد زیادی از لوله های فاضلاب در همین جمهوری می گیرد و شرکتهای لوله بازکنی برای رفع گرفتگی آنها اعزام می شوند. یعنی گرفتگی لوله ها تا این حد عادی شده که تعداد زیادی شرکت دارای سرویس کاران مختلف برای رفع آنها جمع شده اند و روزانه طبق عادت گرفتگی آنها را رفع می کنند. اما ما قصد داریم این عادت را تغییر دهیم و به شما بگوییم که چرا لوله ها می گیرند و اصلا چرا باید با لوله بازکن تماس بگیریم.


چرا نباید برای باز کردن گرفتگی لوله از اسید استفاده کرد؟

بدترین روشی که بعضی ها در این مواقع انجام میدهند این است که سریع یک محلول لوله بازکنی یا اسید در لوله میریزند که کار عاقلانه ای نیست. چون اولا درون لوله پر از آب است که با ریختن اسید، اسید رقیق و قدرت خود را از دست میدهد. اگر هم اثر کند به اندازه یک سوراخ کوچک باز و بعدا دوباره کیپ میشود.اگر لوله باز باشد و اسید ریخته شود، اسید با سرعت از لوله رد شده مجالی برای اثر گذاشتن ندارد. اسید در شتر گلو و اتصالات مانده و چسپ اتصالات را باز کردن و لوله به طبقه پایین آب خواهد داد و هزینه شما را چندین برابر خواهد کرد.پس به هیچ عنوان از اسید استفاده نکنید. اگر به این مشکلات برخورد کردید سریعا یک لوله بازکنی ماهر را خبر کرده تا لوله شما را با زدن فنر باز و حتما رسوب و چربی گیری کند تا حداقل شش هفت ماه ای از گرفتگی خلاص شوید.


نکاتی برای جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

1.برای جلوگیری از ورود ته مانده غذاها حتما از یک صافی برای جلوگیری از ورود اشغال آلات به چاه استفاده شود.
2. روغن اضافی مانده از غذاها را داخل سینک نریزید
3. وقتی می خواهید ظروف را بشورید حتما روغن موجود در آن را پاک کرده سپس بشورید
4. از انداختن دستمال کاغذی به توالت فرنگی جدا خودداری کردهخ و توجه داشته باشید که دکمه را کاملا فشار داده تا آب کاملا تخلیه شده باشد
5. برای دستشویی ایرانی نیز باید توجه دقیق شود تا چیزی داخل سیفون نیفتد.
6. اگر توالت و حمام شما بعلت کمبود متراژ ساختمان مشترک است از افتادن وسایل حمام جدا خودداری شود
7. از انداختن مو در حمام جلوگیری کرده چرا که باعث گرفتگی می شود

لوله فاضلاب مکانی برای عبور آب و فضولات است و در صورت ورود مواد اضافی ، امکان انسداد و گرفتگی در لوله وجود دارد. یکی از مهم ترین و ساده ترین راه ها هم برای پیشگیری از انسداد لوله فاضلاب ، جلوگیری از ورود مواد اضافی به داخل لوله فاضلاب است این مواد اضافی که شامل ، اضافات غدا ، چربی ، مو و اشیاهایی مثل دستمال کاغذی ، کاغذ ، پلاستیک و ..اگر وارد لوله های فاضلاب شوند قطعا بدون شک در طول زمان دچار گرفتگی شدید میشود. اگر چه رعایت این نکات بسیار ساده و پیش پا افتاده است اما بسیاری از افراد با عدم رعایت آن دچار این مشکل می شوند .پس اگر مواد جامد اضافی وارد لوله شد، نباید آنها را به حال خود رها کرد. در این هنگام باید با توجه به شدت گرفتگی دست به اقدام برای رفع گرفتگی در لوله شد .


تخلیه چاه در جمهوری

امروزه شرکت های تخلیه چاه بسیار زیادی در حال فعالیت هستند که تعداد محدودی از آنها از تجهیزات مدرن و پیشرفته در این زمینه استفاده می کنند می خواهیم شما را با مفهوم تخلیه چاه مکانیزه آشنا گردانیم در حقیقت تخلیه چاه مکانیزه متعلق به شرکت هایی است که از که از تجهیزات مدرن و نیروی کار با تجربه و متخصص بهره می برد.

شرکت های که بصورت مکانیزه عمل تخلیه چاه جمهوری را انجام میدهند مهمترین معیاری که در کار آنها قابل رویت است عبارتند از انجام کار بر اساس اصول، انجام کار بر اساس کیفیت بالا و رضایت مشتری از کار انجام شده می باشد. تنها توصیه ای که ما می توانیم به شما ارائه دهیم این است که فریب شرکتهایی که به دروغ می گویند از وسایل و تجهیزات بروز استفاده می کنیم ولی در حالی که چیز دیگری است.

تخلیه چاه جمهوری

تخلیه چاه جمهوری

این کار باعث آسیب زدن به چاه فاضلاب می شود. سابقه نشان می دهد آن دسته از شرکت هایی که هم سو با پیشرفت جامعه پیش می روند و تجهیزات خود را مدرن و از نیروی متخصص استفاده می کنند بر قلعه موفقیت ایستاده اند. سایر تجهیزات تخلیه چاه جمهوری که برای پیشرفت باید از آنها استفاده کند داشته باشد که این تجهیزات عبارتند از:

  • استفاده از تانکر 6000 لیتری و 8000 لیتری در تخلیه چاه جمهوری
  • استفاده از پمپ لجن کش و ساکشن در هنگام تخلیه چاه جمهوری
  • استفاده از بروزترین ابزار آلات در هنگام تخلیه چاه جمهوری
  • استفاده از نیروی کار با تجربه و متخصص در این زمینه
  • تخلیه مکانیزه چاه بصورت ۱۰۰% تضمینی
  • لایروبی چاه و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
  • تشخیص دقیق محل درب چاه و باز و بسته کردن درب چاه
  • طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه و جلوگیری از ریزش چاه
  • تخلیه چاه جمهوری شبانه روزی و بصورت 24 ساعته

از چه مواردی متوجه شویم چاه فاضلاب جمهوری پر شده است؟

زماني که يک چاه فاضلاب پر مي شود بنا به نوع کاربري ان پس از پر شدن چاه فاضلاب به صورت مداوم بوي فاضلاب از کاسه توالت و شبکه فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام خواهد رسيد.اما خروج بوي بد فاضلاب را به تنهايي نمي توانيم دليل پر شدن چاه فاضلاب قرار دهيم چرا که امکان دارد گرفتگي در مسير فاضلاب رخ داده باشد.

از نشانه هايي ديگر پر شدن چاه فاضلاب و نيازمندي به تخليه چاه مي توان به بالا امدن فاضلاب و عدم عبور فاضلاب از کاسه توالت اشاره کرد.

عوامل بسياري وجود دارند که مي توانند نشان دهنده ي پر شدن چاه فاضلاب باشند که تنها با عمل فنر زني توسط دستگاه لوله بازکني فنر مي توان از پر بودن ظرفيت چاه فاضلاب اطمينان حاصل کرد.فنر به علت توانايي فوق العاده اي که در بازکردن انواع گرفتگي ها دارد،بهترين راه تشخيص بوده و سياه شدن سر فنر گوياي اين حقيقت مي باشد.

در مواقع سکوت کامل مانند نیمه شب، یکی از شیرها لوله را باز می کنیم تا آب در لوله فاضلاب جاری شود. گوش را در سطح نقاط مختلف زمین قرار میدهیم ، چنانچه چاه فاضلاب پر شده باشد، صدای ریزش آب در ارتفاع نزدیک به گوش می رسد. در چنین مواردی درپوش یا سر چاه را بر می داریم تا ارتفاع سطح آب معلوم شود. سپس با دستگاه تخلیه چاه، فاضلاب را خالی می کنیم.

توجه: چنانچه نشست ضمار از فضولات بر دیواره چاه قطور باشد، تراشیدن دیوار آن بصورت خاکبرداری در چند سانتیمتر الزامی است. این روش در دیوار چاه مکش به وجود می آورد.یک روشی که برای شما پیشنهاد می شود این است که وقتی چاه فاضلاب را خالی کردید و خواستید نشانه ای برای محل درب چاه بگذارید این است که اگر در داخل حیاط بود با استفاده از یک کاشی با رنگ دیگر است و اگر در داخل خانه بود با ریختن رنگ در آن مکان محل چاه را مشخص می کنیم و پیشنهاد می شود که قبل از بستن درب چاه استفاده از لوله 10 در دهانه چاه می باشد تا در سری بعد نیازی به باز و بسته کردن چاه نباشد.

بیشتر فاضلابها در زیر ساختمان می باشند ولی در عین حال به موقعیت ساختمان بستگی دارد که واحدهای مسکونی حیاط دار و یا بدون حیاط باشد که در هر کدام از آنها محل قرار گیری چاه فاضلاب فرق می کند. فاضلاب ها به وسیله لوله های فاضلاب به سمت چاه فاضلاب هدایت می شوند خالی از لطف نیست که این را هم متذکر شویم که نوع لوله کشی در ساختمان خیلی مهم است اگر به درستی لوله کشی نشده باشد لوله ها خیلی زود می گیرند.

تخلیه چاه فاضلاب جمهوری

تخلیه چاه فاضلاب جمهوری

حال وقتی آب به سختی و به کندی جریان دارد از کجا تشخیص دهیم که یک لوله بازکن جهت این مشکل انتخاب نماییم و یا یک تخلیه چاه در زمینه تخلیه چاه فاضلاب، راحل این است که اگر شما در طبقات دوم به بعد ساکن هستید مشکل گرفتگی لوله می باشد و شما باید با یک لوله بازکن تماس بگیرید و اگر مسیر گرفتگی در طبقات همکف و اول باشد ابتدا با یک لوله بازکنی تماس می گیرید و از او می خواهید که فنر بزند و مسیر لوله را باز کند اگر این کا انجام شد و گرفتگی لوله به قوت خود باقی ماند در این حالت باید درب چاه فاضلاب را پیدا کرده و در دهانه آن را به اندازه نیاز باز می کنیم

خیلی زیاد اتفاق می افتد که شرکت افرادی را در زمینه پیدا کردن درب چاه به محل اعزام می کند که تخصص در این زمینه را ندارند و با تشخیص های اشتباه خود خسارت های زیادی را به بار می آورند اگر به دنبال شرکتی هستید که محل درب چاه را در کمترین زمان و کمترین تخریب برای شما پیدا کند ما شرکت تخلیه چاه جمهوری شرکت همت را به شما پیشنهاد می کنیم که متخصص در این زمینه می باشد افرادی که این شرکت به محل کار اعزام می کند همه اهل فن و دوره دیده هستند. مواردزیر نشانه های پر شدن چاه فاضلاب می باشند :

١- احساس بوی نامناسب از خانه بصورت مکرر بخصوص طبقه اول جایی که چاه فاضلاب آنجاست

٢- معمولاً برای تهویه چاه فاضلاب و خروج گازهای درون چاه ، تا بالاترین نقطه ساختمان یک لوله برای هوا کش چاه فاضلاب در نظر گرفته می شود.

٣- چنانچه چاه در داخل حیاط باشد یکی از نشانه های چاه وجود رطوبت در جایی که چاه می باشد است

۴- در موارد حاد، پرشدن چاه فاضلاب با بی کششی آب و به اصطلاح بالازدن و پس زدن آب و فضولات در توالت، آب و کف صابون در کفشوی حمام، همچنین در سیفون دستشویی و یا آشپزخانه مشخص می شود. در چنین مواردی به نظر می رسد که در مسیرها، گرفتگی بوجود آمده است.

۵- اگر سطح روی چاه خیس شده باشد بوی نامطبوعی از آن نقطه به نظر می رسد که باید فورا درب چاه باز شده و شروع به تخلیه چاه فاضلاب می کنیم.


چرا بايد چاه فاضلاب را قبل از پر شدن تخليه کرد؟

درصد بالايي از مشتريان زماني براي دريافت خدمات تخليه چاه جمهوری تماس مي گيرند که کار از کار گذشته و چاه فاضلاب انها سر ريز شده است.اما چرا بايد چاه فاضلاب را قبل از پر شدن تخليه کرد؟ اين سوال ممکن است براي شما هم پيش امده باشد و دنبال جواب ان در وب سايت ها و مراکز خدماتي تخليه چاه باشيد.

تخلیه چاه در جمهوری

تخلیه چاه در جمهوری” چه لزومي دارد که چاه فاضلاب را پيش از پر شدن تخليه نمود ؟ ” اين سوال بسيار مخربي که در ذهن برخي از ما ممکن پيش ايد و سبب تاخير در عمل تخليه فاضلاب چاه ساختمان شود. تنها تعداد کمي از مشتريان هستند که پيش از پر شدن چاه فاضلاب به سراغ شرکت هاي تخليه چاه مي روند و تنها دليل ان اگاهي از خطرات احتمالي براي ساختمان پس از سر ريز شدن چاه فاضلاب است.

سر ريز شدن چاه فاضلاب علاوه بر سست نمودن قسمت گلداني چاه فاضلاب ، سبب خروج فاضلاب از ساير قسمت هاي شبکه فاضلاب خواهد شد. زماني که چاه فاضلاب پر و امکان دفع فاضلاب نباشد ، فاضلاب به مرور به ساير قسمت هاي شبکه فاضلاب نفوذ کرده و پس از مدتي بوي بد فاضلاب را به همراه خواهد داشت.

سقوط قسمت گلداني چاه فاضلاب ، عامل اصلي ريزش چاه فاضلاب بوده و هر چقدر هم اين قسمت ايمن سازي شده باشد ، حضور طولاني مدت فاضلاب پس از تکميل ظرفيت چاه فاضلاب سبب سست شدن گلدان چاه خواهد شد.


قیمت تخلیه چاه جمهوری

تمامی شرکت های مجاز و معتبر تخلیه چاه در جمهوری موظف هستند که بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه آهنکاران از مشتریان خود هزینه دریافت کنند که نشان دهنده این است که هزینه تخلیه چاه جمهوری دارای مقدار ثابت و معینی بین تمامی شرکت می باشد.

هر ساله قیمت تخلیه چاه در منطقه جمهوری توسط قیمت اتحادیه مشخص می شود و تمامی شرکت ها موظف هستند که بر اساس نرخنامه از مشتری هزینه دریافت کنند. ما برای جلب رضایت مشتریان زیر قیمت اتحادیه در زمینه تخلیه چاه جمهوری هستیم و هزینه تخلیه چاه جمهوری به عوامل بسیاری وابسته است که مهمترین آن

  • میزان شلنگ مورد نیاز برای تخلیه چاه جمهوری یعنی میزان فاصله ای که ماشین تا درب چاه فاضلاب
  • نحوه درخواست ماشین فاضلاب در ظرفیت 6000 و 8000 که قیمت هرکدام فرق می کند.
  • انتخاب ماشین لجن کش و یا ماشین آبکش که هزینه هرکدام فرق می کند ( ماشین لجن کش علاوه بر لجن آب را نیز خالی می کند اما ماشین آبکش که از اسمش پیداست فقط آب را خالی می کند)
  • میزان ساعت مورد نیاز برای انجام کار

ویژگی‌های خدمات ما در تهران

  • خدمات رسانی فوری در تمامی محله‌های تهران در حداقل زمان ممکن
  • کلیه اعضای تیم ما دارای چندین سال تجربه کاری موفق و حرفه ای هستند.خدمات خود را با استفاده از بروزترین ابزارها انجام می‌دهیم.
  • همواره کیفیت خدمات در اولویت ماست. و به رضایت مشتریان می‌اندیشیم.
  • تلاش ما بر ارائه خدمات با منصفانه‌ترین هزینه می‌باشد.
  • انجام خدمات با تضمین کیفیت کار.
  • انجام کلیه مراحل کار بدون کثیف کاری.
  • تحویل پس از انجام کار به‌صورت تمیزکاری شده

خصوصیت شرکت همت

مشارکت و همفکری با کارشناسان در انجام پروژه های بزرگ برای انجام هر چه بهتر کارها

رضایتمندی مشتریان گرامی از کار انجام شده از اولین اولویت شرکت خدماتی همت می باشد

پرداخت حق الزحمه و همچنین میزان پرداخت بصورت توافقی و بر اساس میزان کار انجام شده

سرعت انجام کار یکی از مهمترین الویت ما در خدمات دهی می باشد

این شرکت با توجه به داشته افراد متخصص و با تجربه بیشترین موفقیت ها را کسب نموده است

خوش رویی و برخورد مناسب و رعایت کامل اصول بهداشتی و نظافت در انجام کار

لوله بازکنی و تخلیه چاه بصورت کاملا مکانیزه توسط متخصصین شرکت همت شبانه روزی

ارائه آموزش به کارکنان جهت بالا رفتن سطح اطلاعات و داشتن تجربه بالای کاری

جهت تماس کلیک کنید